Masterclass

Masterclass portret fotografie

 

 

Alle do’s and don’t wat betreft portretfotografie

Mijn passie is portret fotografie, ik fotografeer graag mensen en dan het liefst close up en met de nadruk op de ogen. Wil jij ook meer weten over portretfotografie dan is nu jou kans!

Er is wel enige kennis vereist voor deze workshop! Dus  heb je kennis van je camera, maar wil je meer weten over portret fotografie

dan is deze workshop wat voor jou! Mocht dit niet het geval zijn dan is de workshop The Basics wellicht wat voor jou!

De workshop geef ik in mijn daglicht studio in InMiddels in het centrum van Middelburg. Een leuke, gezellige dag met heel veel informatie en volop ruimte om vragen te stellen en daarnaast gaan we nog met z’n alleen lekker lunchen.

Hoe ziet deze dag er nou uit?

Voor de lunch zal ik een korte uitleg geven over portretfotografie, over het gebruik van licht en welke compositie je het beste kan aanhouden.

Er komt een  model of 2  (ligt aan de grootte van de groep) die we gaan fotograferen en ik zal tegelijkertijd  iedereen persoonlijk advies geven bij het maken van de foto’s, met uiteraard veel tips & tricks tijdens de shoot!

Daarna gaan we genieten van een heerlijke lunch en kan je alles rustig op je in laten werken.

Tijdens de lunch zal ik een aantal beelden uploaden op de computer en gaan we een portret bewerken in Photoshop. Heb jij geen Photoshop thuis geen probleem, ik zal je laten zien hoe ik een portret in Photoshop bewerk! Een middag met nog veel meer tips!

Deze workshop is geschikt voor zowel de beginner als de meer ervaren fotograaf.

Het is niet alleen een gezellige dag met collega fotografen maar je hebt aan het einde van de dag ook weer nieuwe foto’s voor je portfolio!

Onderwerpen:

  • Welk objectief kan je nou het beste gebruiken?
  • werken met scherpte diepte
  • aansturen van je model
  • Compositie
  • Licht
  • de do’s and don’ts van fotograferen, poseren en styling
  • Uiteraard mag je  je portfolio meenemen, zodat ik je tips kan geven wat betreft je portfolio

Prijs: € 275,- p.p. inclusief BTW, koffie/thee/fris/lunch en hand out. Model (of 2, ligt aan de grootte van de groep) en visagie wordt geregeld.

Klein groepje: aantal deelnemers minimaal 4 personen en maximaal 6

Tijd: 10.15 – 16.00 uur

Workshop data 2017:

  • zaterdag 18 februari
  • zaterdag 11 november

VOL = VOL

MELD JE NU AAN VOOR DE MASTERCLASS PORTRETFOTOGRAFIE

Locatie: De studio is gevestigd in koffiebar InMiddels, lange Delft 127, Middelburg (1e verdieping/geen lift)

Wat heb je nodig?

  •  Een camera met instelmogelijkheden voor  diafragma en sluitertijd.
  • portretlens (24-70mm, 50mm, 85mm of 105mm)
  • Eventueel een laptop met photoshop, niet vereist
  •  Pen en papier.

Wil je een workshop op maat dan denk ik graag met je mee.

Aanmelden:

Wil je je inschrijven voor deze workshop vul dan hier het aanmeldformulier in.

Mocht je eerst nog wat meer informatie over de inhoud van de workshop willen hebben en/of deze geschikt voor je is, neem dan contact met me op via telefoonnummer  +31 6 13452895

Regelmatig schrijf ik een blog voor zoom.nl. met handige tips & tricks voor fotografen. Ben je benieuwd naar de artikelen. Klik dan hier !


 

Contact

T +31 6 13452895 

lindahemmesfotografie@outlook.com

Studio Middelburg, Zeeland NL

Social

Wil jij graag op de hoogte gehouden worden?

Nieuwsbrief

* indicates required

Instagram posts

ThePerfectWedding.nl

Linda Hemmes fotografie 10 uit 6 ervaringen